vanuit bhuj, gujarat - Reisverslag uit Bhuj, India van Irene - WaarBenJij.nu vanuit bhuj, gujarat - Reisverslag uit Bhuj, India van Irene - WaarBenJij.nu

vanuit bhuj, gujarat

Door: ireneopreis

Blijf op de hoogte en volg Irene

02 November 2011 | India, Bhuj

Zo daar was ik weer. Lang geleden maar als excuus kan ik aanvoeren dat we in een gebied zijn geweest waar geen verbinding met internet mogelijk was. Tenminste als ik daar tijd voor had.
Maar ik vermaak me uitstekend. Ik was in Ahmedabad gebleven geloof ik met mijn vorige verslag. We zijn toen doorgereisd naar Bhavnagar, eigenlijk is daar niet zo veel te doen maar je kunt vandaar in een plaats dichtbij een Jain tempel bezoeken. Die ze heel handig boven op een berg gezet hebben ... 4000 treden ongeveer. Het was ongelofelijk warm maar ja, ik moest het toch weer doen he. Het was de moeite waard hoor, maar ik had het gevoel dat mijn gezicht de kleur en consistentie van tomatenpuree had aangenomen, voor mijn rust kan ik toch echt beter gaan werken. Maar die tempel was super mooi dus ik ben blij dat ik volgehouden heb.
O ja, Gujarat is een volledig drankvrije staat. De plek waar we vervolgens heen gingen was een uitzondering. Het eiland Diu. Het was leuk daar, nog meer dan de andere plekken in Gujarat waren wij de voornaamste toeristische attractie, hoe vaak ik op de foto ben gegaan weet ik echt niet meer. Op een gegeven moment hebben we zelfs 'koninklijke' fotomomenten ingelast, dan konden we zelf ook ng wat bekijken.
Van Diu gingen we naar Sasan Gir, leeuwen kijken, en ja hoor, leeuwen gezien. Eerst een hele familie, met een kleintje, zo schattig en later nog een eenzame leeuw. We overnachten daar in een tentenkamp, deze stond er nog maar 1 nacht dus er waren, zeg maar, nog wat verbeterpuntjes .. nou ja, ook weer overleefd, ik ben niet zo van het kamperen en dat gaat ook niet veranderen denk ik. En ook leuk, ze waren daar bezig voor de lokale tv opnames aan het maken en verzin eens wat ze leuk vonden om te filmen ... ja hoor het is 1.80 meter en blond. Uiteindelijk voelde het alsof ik gestalkt werd door die lui, maar 1 van mijn reisgenoten heeft half half geregeld dat ie een dvd van de opnames krijgt en dan is het weer wel leuk natuurlijk!
Junagadh is een stad waar echt nog nooit westerlingen waren geweest, wat een bekijks weer.
Nu zitten we in Bhuj, vandaag ben ik mee geweest de omgeving bekijken, dat viel een beetje tegen maar het stadje en met name de markt hier is echt heel leuk.
Nog maar een paar nachtjes, alleen nog naar Mumbai, waar ik heel veel zin in heb, en dan is het alweer over ...
Ik zie wel of ik nog een computer te pakken kan krijgen maar ik heb ook heel veel plannen voor Mumbai dus het kan er zo maar bij inschieten ..
groetjes van Irene

  • 02 November 2011 - 13:20

    Eugenie Van Orden:

    Hoi vakantieganger,
    Tsjonge, jonge wat een belevenissen en avonturen van een 1.80 m blond fotomodel. Ik denk dat jij na deze vakantie en al die fotoshoots wel binnen bent. Eindelijk tijd om het rustiger aan te doen en bij te komen van je vakantie. Geniet van je laatste dagen!!!!

    Groetjes, Eus

  • 02 November 2011 - 18:28

    Jolanda:

    He he, eindelijk weer een berichtje van mijn vriendinnetje.
    Ben nu al benieuwd naar je verdere verhalen en foto's.
    Nog heel veel plezier en een dikke kus van Jol

  • 03 November 2011 - 09:06

    Dorothy:

    Leuk om te lezen Irene!
    En die DVD willen we hier natuurlijk ook wel zien, TV ster!
    gr Dor

  • 04 November 2011 - 18:39

    Annemarie:

    Had ik al geschreven dat ik nogal jaloers ben.......?!Dus.

  • 04 November 2011 - 21:03

    Ans:

    Hoi "Film-Ster" Irene,
    Lachen man, wie weet waar ze je allemaal gaan zien, je mag wel rechten vragen!
    Het is wel een bijzondere reis zeg, ben benieuwd naar je live verhalen, geniet nog even en een voorspoedie terugreis, doeidoei Ans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bhuj

rajasthan en gujarat

Recente Reisverslagen:

06 November 2011

weer thuis

02 November 2011

vanuit bhuj, gujarat

25 Oktober 2011

vanuit Gujarat

20 Oktober 2011

daar ben ik dan

20 Oktober 2011

daar ben ik dan
Irene

Actief sinds 23 Jan. 2011
Verslag gelezen: 647
Totaal aantal bezoekers 77800

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2023 - 11 November 2023

Zuid Amerika 2023

04 Oktober 2022 - 04 November 2022

Europa 2022, Griekenland.

15 September 2021 - 23 Oktober 2021

Europa 2021, naar Spanje

22 September 2020 - 20 Oktober 2020

Europa 2020, naar Italië

16 Oktober 2019 - 20 November 2019

Brazilië en Argentinië

18 Maart 2018 - 15 April 2018

Hola Colombia

16 Oktober 2017 - 11 November 2017

China

16 September 2016 - 13 Oktober 2016

Van hier tot Tokyo

20 September 2015 - 17 Oktober 2015

Indonesië: Nusa Tengara en Bali

05 November 2014 - 04 December 2014

Midden Amerika

17 September 2013 - 17 Oktober 2013

Birma/Myanmar

26 September 2012 - 25 Oktober 2012

Vietnam

15 Oktober 2011 - 06 November 2011

rajasthan en gujarat

Landen bezocht: