vanuit bhuj, gujarat - Reisverslag uit Bhuj, India van Irene - WaarBenJij.nu vanuit bhuj, gujarat - Reisverslag uit Bhuj, India van Irene - WaarBenJij.nu

vanuit bhuj, gujarat

Door: ireneopreis

Blijf op de hoogte en volg Irene

02 November 2011 | India, Bhuj

Zo daar was ik weer. Lang geleden maar als excuus kan ik aanvoeren dat we in een gebied zijn geweest waar geen verbinding met internet mogelijk was. Tenminste als ik daar tijd voor had.
Maar ik vermaak me uitstekend. Ik was in Ahmedabad gebleven geloof ik met mijn vorige verslag. We zijn toen doorgereisd naar Bhavnagar, eigenlijk is daar niet zo veel te doen maar je kunt vandaar in een plaats dichtbij een Jain tempel bezoeken. Die ze heel handig boven op een berg gezet hebben ... 4000 treden ongeveer. Het was ongelofelijk warm maar ja, ik moest het toch weer doen he. Het was de moeite waard hoor, maar ik had het gevoel dat mijn gezicht de kleur en consistentie van tomatenpuree had aangenomen, voor mijn rust kan ik toch echt beter gaan werken. Maar die tempel was super mooi dus ik ben blij dat ik volgehouden heb.
O ja, Gujarat is een volledig drankvrije staat. De plek waar we vervolgens heen gingen was een uitzondering. Het eiland Diu. Het was leuk daar, nog meer dan de andere plekken in Gujarat waren wij de voornaamste toeristische attractie, hoe vaak ik op de foto ben gegaan weet ik echt niet meer. Op een gegeven moment hebben we zelfs 'koninklijke' fotomomenten ingelast, dan konden we zelf ook ng wat bekijken.
Van Diu gingen we naar Sasan Gir, leeuwen kijken, en ja hoor, leeuwen gezien. Eerst een hele familie, met een kleintje, zo schattig en later nog een eenzame leeuw. We overnachten daar in een tentenkamp, deze stond er nog maar 1 nacht dus er waren, zeg maar, nog wat verbeterpuntjes .. nou ja, ook weer overleefd, ik ben niet zo van het kamperen en dat gaat ook niet veranderen denk ik. En ook leuk, ze waren daar bezig voor de lokale tv opnames aan het maken en verzin eens wat ze leuk vonden om te filmen ... ja hoor het is 1.80 meter en blond. Uiteindelijk voelde het alsof ik gestalkt werd door die lui, maar 1 van mijn reisgenoten heeft half half geregeld dat ie een dvd van de opnames krijgt en dan is het weer wel leuk natuurlijk!
Junagadh is een stad waar echt nog nooit westerlingen waren geweest, wat een bekijks weer.
Nu zitten we in Bhuj, vandaag ben ik mee geweest de omgeving bekijken, dat viel een beetje tegen maar het stadje en met name de markt hier is echt heel leuk.
Nog maar een paar nachtjes, alleen nog naar Mumbai, waar ik heel veel zin in heb, en dan is het alweer over ...
Ik zie wel of ik nog een computer te pakken kan krijgen maar ik heb ook heel veel plannen voor Mumbai dus het kan er zo maar bij inschieten ..
groetjes van Irene

• 02 November 2011 - 13:20

Eugenie Van Orden:

Hoi vakantieganger,
    Tsjonge, jonge wat een belevenissen en avonturen van een 1.80 m blond fotomodel. Ik denk dat jij na deze vakantie en al die fotoshoots wel binnen bent. Eindelijk tijd om het rustiger aan te doen en bij te komen van je vakantie. Geniet van je laatste dagen!!!!

Groetjes, Eus

• 02 November 2011 - 18:28

Jolanda:

He he, eindelijk weer een berichtje van mijn vriendinnetje.
    Ben nu al benieuwd naar je verdere verhalen en foto's.
    Nog heel veel plezier en een dikke kus van Jol

• 03 November 2011 - 09:06

Dorothy:

Leuk om te lezen Irene!
    En die DVD willen we hier natuurlijk ook wel zien, TV ster!
    gr Dor

• 04 November 2011 - 18:39

Annemarie:

Had ik al geschreven dat ik nogal jaloers ben.......?!Dus.

• 04 November 2011 - 21:03

Ans:

Hoi "Film-Ster" Irene,
    Lachen man, wie weet waar ze je allemaal gaan zien, je mag wel rechten vragen!
    Het is wel een bijzondere reis zeg, ben benieuwd naar je live verhalen, geniet nog even en een voorspoedie terugreis, doeidoei Ans.