daar ben ik dan - Reisverslag uit Jaipur, India van Irene - WaarBenJij.nu daar ben ik dan - Reisverslag uit Jaipur, India van Irene - WaarBenJij.nu

Door: ireneopreis

Blijf op de hoogte en volg Irene

20 Oktober 2011 | India, Jaipur

Hey luitjes, daar ben ik dan eindelijk. Ik ben heerlijk bezig hier en heel erg druk vandaar dat ik nog niet al te actief op zoek ben geweest naar een internet cafe. Ik werk nu op de laptop van onze reisbegeleider, het is ff wennen aan de instellingen maar ik denk dat het gaat lukken.
Ik zit nu in Jaipur, op mijn bedje te schrijven, we zijn net naar de bioscoop geweest en hebben een matige Bollywood film gezien. Vandaag overdag ben ik met 1 van mijn reisgenoten op route geweest om wat dingen te zien die ik de vorige keer gemist heb en om lekker te shoppen. Daarna ben ik met een stel naar een apentempel geweest, ook leuk vooral de agressieve geit die we tegen kwamen. In de dagen daarvoor zijn we in een nationaal park geweest waar tijgers zijn ... maar die waren even off duty geloof ik. Wij hebben vooral veel tijgervoer gezien: heel veel herten. En ook de nodige vogels en krokodillen en zo. Het was een heel mooi park maar tijgers ho maar, jammer maar ja, niets aan te doen.
We zijn gestart in Delhi, daar ben ik wel zo ongelofelijk dapper geweest, ik ben de hele dag in mijn eentje op stap geweest! Ik heb gezien wat ik wilde zien en ben ook nog helemaal heel en zonder echt te verdwalen in het hotel terug beland. Alles met de metro en ricksha's en alles, best stoer al zeg ik het zelf!
De groep is leuk, we hebben veel lol en alles. Met andere woorden: ik vermaak me uitstekend.
Als ik de laptop weer kan inpikken of een internet cafe tegenkom dan horen jullie weer van me,
groetjes van Irene

• 21 Oktober 2011 - 05:32

Jaap&geerie:

bericht ontvangen, ik was al bang dat ik weer iets niet goed deed,het duurde zo lang.heel veel plezier en moois verder en tot hoor of ziens.

• 21 Oktober 2011 - 15:45

Ina:

wat een avontuur hoop dat je er erg van geniet kus ina

• 21 Oktober 2011 - 21:03

Annemarie:

Goed bezig!! Wat spannend, stoer wijf! We hebben vandaag gewonnen....net aan 7-6, 'safed by the buzzer', wel raar om je Andries te moeten noemen.... Lekker warm bij jou? Hier is het barrrr koud, ik moest er helemaal van in de sauna liggen om weer op te warmen. Veel plezier en wel voorzichtig he, tomtom.
    Kus, Annemarie